söndag 18 september 2016

Man äger ingen annan





Man äger ingen annan 





Ingen äger mig
Ingen äger mina tankar
Jag vet vad som är rätt och fel
I min värld


Jag litar på mig själv
På vad jag tycker
Ingen kan veta vad som gjort mig sån
Mina erfarenheter är mina
Min värld drabbar bara mig






Jag kör inte över någon
Var min vän bara
Respektera mig
För att jag är jag
Jag kliver inte på någon för att nå mina mål
Jag har inga vassa armbågar




Jag kan känna avundsjuka och misstänksamhet
Jag kan vara ledsen och nere
Min värld kan vara svart
En liten stund
Men det drabbar bara mig


Ofta är jag sprallig och spontan
Kreativ, innovativ och effektiv
Då älskar jag livet
Alla berörs





Jag är också full av kärlek, omsorg och tålamod
Det drabbar dig
Om du vill vara min vän





Kram för idag



Inga kommentarer: