söndag 2 juli 2017

En helt kravlös semester (och en massa bilder)



En helt kravlös semester
(Och en massa bilder)

Jag blundar
Jag ligger på en solvarm klippa
En behaglig värme sprids i min kropp

Iskalla små vindpustar kittlar håret på mina armar
Men det gör inget
Jag fryser inte

Jag älskar doften av det salta havet
Den påminner mig om mina barndoms somrar vid havet

Jag vet att himlen är klarblå idag
Och solen stark

Jag ligger här och bara njuter
Fattar inte riktigt att just JAG får  uppleva detta

Jag har semester helt utan krav

Så skimrande var aldrig havet...

Som när du gick vid min sida....
Och blommorna aldrig så ljuvligt doftande..





Vi har åkt båt idag...
Jag som har djuptvatten- och vågskräck
Men det gick bra när mina knän slutade skaka
Och mannen i mitt liv lugnade mig
Jag älskade att åka båt
Märkligt
Men fantastiskt!



Vi åkte till Trysunda
Vilket helt underbart ställe!


Hittade en skalbagge i metallic
Helt bedövad av den söta blomman låg han helt stilla
Och lät mig fota honom
Vacker


Bockviken



Så sällan jag ser vår landskapsblomma nuförtiden
Här fanns det gott om dem
Små konstverk


Storviken med alla vackra stenar


Vi kom hem på kvällskvisten
Hela
Och jag lycklig
För att jag klarade det



Midsommarafton firade vi i Nordingrå




Traditionell
Trygg
Trevlig


Bilden av en lycklig barndomssommar
Jag gillar den
Och dem ❤



Mina två jag :)

Kram för idag!



















Inga kommentarer: