torsdag 14 januari 2016

Att njuta



I tisdags tre år ihop!
Han kom med en bukett!
Jag log, glad över gåvan av mannen jag älskar.

Men,
också för att jag såg vackra föremål att föreviga med min nya systemkamera som jag håller på att lära mig använda.


Blommornas och hela naturens skönhet får mig lugn inuti.


















En av de kallaste dagarna kunde jag inte hålla mig längre, jag var tvungen att gå ut och fånga ljuset innan dagen mörknade. 
Så skört, så vackert. 
Så stackars ynkliga i den stränga kylan.





























                             Kontraster
                          Som människor
                           Vi är alla olika
                  Precis som det ska vara







Min dag blev fin
Jag kände mig nöjd
Med iskalla fingrar, ro i hjärtat 
och ett leende på läpparna
fick min käre en kyss
när jag kom in.



Inga kommentarer: